Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 13 July 2010

selamat tinggal Simferopol~

aku akan pulang ke Malaysia TODAAAAYYYY!!!!!
finally..

hmm..pasti akan rindu segala2nye di sini..
..internet yg laju
..makanan yg best
..tempat lepak yg semakin cool
..lepak bilik zen smpai 2-3 pagi lepas tu lari balik bilik sambil zen teman thru telefon since die pun penakut utk send me pulang alone~
..rindu katil kegemaran walaupun bukan Kingcoil..tapi bejaya wat ku tido smpai tengahari la jugak
..rindu comforter kuning yang menggantikan yg dirindui
..rindu makanan last resort kat AC yg ntah2 tak tahu budak2 malaysian panggil kedai makan die AC instead of Princessa
btw pizza Roma is da bomba~

pasti akan rindu segala2nya..tempat jatuh bangun dalam pelajaran..dalam cinta..dalam persahabatan...

aku jatuh cinta disini..
dengan doa dan harapan ianya adalah untuk sampai ke tua..

aku sayang kawan2 disini..
dengan harapan kenangan akan terus dicipta sampai ke tua..

aku selalu wonder mungkin kah akan aku lupe sedikit demi sedikit tentang tempat ni..
aku harap ada peluang untuk kembali menghirup udaranya..

aku pasti rindu..
pasti rindu..
pasti rindu semuanya..~

sedih........

flight to istanbul : 1325

love~

No comments: